torsdag 7 februari 2008

Skapelsemyter, kakor, och busskräp...

Linda fick mer eller mindre ryck på alla som satt och dampade på bussen till och från NaVet igår...

"Alla som satt längst bak i bussen skulle jag vilja prata med..." Varpå Emil, Degis, Carl, Simon, Julia, Carro, Myggan och... Öhm... Johanna... Tar ett avbrott från lektionen och får svara på frågor rörande om det är Olas uppgift eller inte att plocka skräp efter djurvårdselever med för mycket energi...

Ja ja... Hursomhelst så reddes skiten ut varpå vi fick återvända och spela på våra datorer och "förbereda" våra tal som skall hållas de kommande veckorna...

Vill inte >_<

Egyptisk mytologi är för övrigt mycket koplicerad och kaotisk då... Ehm... Fan!

BTW så vill både jag och Monica käka kakor varpå jag tänkte snatta lite på Konsum om jag orkar...

"KEOUWCH!!!"

Detta lilla ljud är mycket omtyckt bland vissa individer i DV07 på Munkagårdsgymnasiet i Tvååker :D

Hmmm, vad skriva mera...

Känns som om det är något som fattas i denna lilla text då jag flyger ut i en burk O.o

Det ger sig nästa inlägg...
"KEOUWCH!! KEOUWCH!!"

1 kommentar:

Anonym sa...

inte snatta. lej någon annan att göra det istället. och ge mig muchas kakas då, jag har bara ätit en idag! *skära sig*