fredag 15 februari 2008

Hunger, ouppdaterad blogg och engelskalektion

Visst är det underbart att känna smaken av gårdagens alkohol när man vaknar klockan 8 på morgonen av att klockan ringer muntert?



Hursomhelst, masar man sig likväl till skolan, förbannad för att man missat frukosten, går in till datasalen och är lika overksam som vanligt med undantag att Akon-Bacon nu har satt en deadline på vårt engelskaarbete i årskurs 5-nivå...

Fick för övrigt ett smärre yrselanfall vilket nästan resulterade i att jag slog skallen i skärmen, men det som inte dödar gör en starkare...

Sedan blev det smärre upplopp när DV07 blev utslängda och var tvugna att omgruppera, relokalisera och inta fientlig mark... Ja, ni tror rätt, vi var tvugna att döda NP4:or för att få tag på datorer!

Fick för övrigt precis en förfrågan om att inte berätta vad en speciell person införskaffade igår ;)

Det tänker jag för övrigt inte göra och jag tänker inte vika mig för grupptryck heller!

Visste ni att man sågat itu en bagagevagn och satt fast den i väggen på Kings Cross i London? Man har tillochmed satt upp en skylt med perrongnumret "Nio och trekvart" (Dock varken på svenska eller med bokstäver men bara för att det är engelskalektion och jag inte kan skriva trekvart på ett tangentbord så kommer det inte hända...)

Vrålhungrig >_<

Men det var allt för denna gång (låta som en kamel)!

Dagens ord: Nosferatu

2 kommentarer:

Anonym sa...

vännen, du låter alltid som en kamel.

i alla lägen.

älskar dig!

Anonym sa...

naaaw
du har de inte lätt du degis :P

Men som du sa: Allt som inte dödar gör en starkare, eller hur de nu va XD

Mahaha

/jenny