fredag 8 februari 2008

Jetplan sträckan Tvååker-Partille? Jatack!!

Vill inte vara fast i Tvååker när Linda behöver mig som mest >_<

Nu kastar hon godis på mig med O.o

Som ni kanske redan räknat ut så befinner jag mig i Partille och blir matad med Geishachoklad... MER!

Lindas telefon surrar belåtet till när hon får SMS från någon random person som förmodligen röker brajj och kan flyga med tårna...

Dagen såg för övrigt väldigt lovande ut trots att jag höll på att komma försent till engelskan med Akon men den förlusten hade jag varit beredd att ta...

Att sticka in huvudet och tjingsa på Akon är ett alldeles utmärkt sätt att tala om att "här är jag! Tji fick du när du försökte ge mig ogiltig frånvaro! *peka finger och smajla^^*" Sedan bar det av till datasalen där resterande klasskamrater satt och dampade på varandra varpå Julias dator hängde sig och hon hämnades genom att spränga killarnas datorer...

Två timmar engelska och en halvtimmes dampande senare glufsades kycklinggryta i skolans matsal, varpå vi kutade till biologin och den sista lektionen...

Visste ni att fetter är uppbyggda av kol, väte och syre?

Väl hemma i Åsa bar det snabbt av in i duschen och bort till bussen som skulle slunga mig till Partille...

På Allum står hela Partilles fjortiskår (Linda inkluderad) och väntar på mig, där får jag äntligen träffa The Straw varpå jag knappt kunde hålla mig för skratt!

"Detta är Mimmi!"
"Mimmi? *hjärnan sammanställer information från tidigare, skickar signaler till ansiktet som bedövas för att inte vrålgarva den stackars lilla FjOrTiZzEnH i fejan* Nice to meet you!"

Hem till Linda för kycklingpaj och bäddning...


Dagens ord: Melankolisk

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är ingen fjortis! Och du fick faktiskt den sista Geishan, du borde vara glad.

*wiie*

<3