måndag 4 februari 2008

Mentorerna slår tillbaka!!!

Satt i mentorssamtal hela morgonen...

Uppenbarligen så stör sig alla lärare på hela Munkagårdsgymnasiet på mitt allmänt laidback pluggande....

Förstår inte riktigt men jag tycker AnnaLena överreagarerar lite när hon klagar på att jag inte lämnat in ett fyra veckor långt arbete á tre timmar i veckan!

Snabb hufvudräkning leder oss alla till slutsatsen att tolv timmars arbete inte finns på hennes skrivbord!

Fram med det tunga artilleriet varpå man blir inkallad och utskälld tillsammans med de resterande tre killarna som utgör hela den manliga populationen i DV07...

MEN! Det som inte dödar en gör en starkare varpå jag dragit slutsatsen att efter visst medkännande av slapp arbetsinsats så tänker jag vara en liten rebell och fortsätta med min laidback pluggtaktik!! Den röda fanan smattrar heroiskt i vinden och episk musik hörs i bakgrunden...

Det blev inte bättre av att den jävla marmorplattan som symboliserar en fönsterbräda hakar fast i en intet ont anande stol, varpå en ännu mera intet ont anande Degis försöker rulla fram mot tangentbordet så att hela godamnfuckingjävlaplattjäveln flyger i marken och Emil, det aset, viker sig direkt och börjar applådera...

Jaja... Nu är arbetet iallafall klart och nu väntar den muntliga presentationen och detta blev ett skitlångt inlägg O.o

Bajs på er!

Inga kommentarer: