onsdag 27 februari 2008

Driftsår, gympa och Skjutbanor

Simon sitter och dampar på mig >_<

Driftsåret på Munkagård har börjat och det invigdes med tårta i något klassrum som aldrig kommer besökas igen.

Utöver tårtan så presenterades driftspersonalen, Albert berättade att vi måste äta ordentligt (onödigt att tala om för studenter vars huvudsakliga matval består av nudlar och chips), Carl får bo ensam på jourrummen och kunde inte sova första natten för att han hade mardrömmar om Kummel...

Hm...

Simon yrkar på att jag ska skriva upp den vackra sången om Carl och Joel... Låter i övrigt som en ganska korkad idé med tanke på att både Carl och Joel kommer flyga hem till mig och kasta smuts på mig isåfall...

på gympan hade Lotta tänkt ut att DV07 skulle arbeta fysiskt och hade förberett flertalet stationer...

Indelade i par skulle vi göra diverse styrkemoment, exemeplvis skulle person A ha ett hopprep runt höften medans person B höll emot skulle person A springa över hela salen...

Lyckades spränga halva tån genom att sparka Emil i hälen...

Skyttebana med Viltvården på tisdag!

Kanske ett ypperligt tillfälle att skju... öhm.. göra sig av med Carro *flina nervöst*

Dagens ord: Noir

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker det är lite gulligt lulligt med dagens ord, ger en liksom lite känslan av barnprogrammen när man va liten
typ "dagens visa"
haha
söt är du