torsdag 8 januari 2009

GPS, vertikalmöte och filmkväll

Tillbringade gårdagen med att försöka låsa upp kartorna till den nyfådda GPS:en men efter att felmeddelande 12038 kommit upp för trehundrasjuttioelfte gången sket jag i det och försökte maila till Garmin så att de kanske skulle kunna hjälpa mig?

Men icke!

Kunde inte ens maila dom...

Skit också...

Ska ju ut med Jozii till Tjolöholm på lördag och hade gärna prövat nya GPS:en men får väl köra med den jag lånade av Magnus som skulle lämnas tillbaka innan skolan började...

Ja...

25 minuter kvar tills jag skall infinna mig tre kilomter västerut på Knuten för ett möte med vertikalarna om vad som ska ske under det kommande året med klätterväggen ^^

Ska sikta in mig på att bli ansvarig för kärror eftersom det förmodligen bara är att ringa min kära fader och fråga väldigt snäll, kanske måste man ta hjälp av hundvalpsögon men det ska inte vara några större problem ^^

Ska även på filmkväll imorgon hos mina kära vänner i Åsa som inte sett röken av mig på way länge O.o

Nu ska jag nog flyga upp en våning och gorma i mig chips, alternativt slår jag på min mor så att hon kör mig till Åsa nu...

BTW: Carro fyller år idag ^^ Grattis :D

Dagens ord: Tårta [Tawtah]

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha hon fyller imorrn xD haha ;)