måndag 2 februari 2009

Rollspel, Borås och Hajk

Måste få tummen ur och börja skriva på mitt Fatale snart...

Får försöka passa in det i någon undanskymd vrå i mitt redan fullpressade schema...

Varför i hela friden ska det vara så svårt?

Äventyret i sig är ju faktiskt inte speciellt svårt och kommer förmodligen att spelas klart efter 25 minuter eller något, det är att få ner det på papper och att försöka förutse alla spelarnas möjliga tillvägagångssätt som är det problematiska...

Aja...

Imorgon åker DV07 till Borås djurpark (där jag för övrigt ska tillbringa tre veckor av min praktik) tillsammans med L-G, Mikael och Kummel...

Köpte godispåsen Allan med Myggan och (h)Julia idag och som utlovat så är den snart slut...

Prov i Natur och Friluftsliv A på onsdag ligger och lurar men det är ingen fara, det är ju bara hela boken vi har prov på, kommer gå så bra så :D (inte...)

Hade för övrigt hajk i helgen där vi gick en ofantlig mängd meter, lyckades laga vår guides arm som John hade karvat i, vadade genom enorma mängder träsk och kokade ägg utan vatten ^^

Hajken i sig var helt otroligt rolig och eleverna från Vildmarksgymnasiet var mycket trevliga, dock hade gruppen jag var med kunnat vara långt mycket bättre...

Har även funderat på att invenstera i en ordentlig sovsäck så jag kan uppnå mitt mål, att en gång i månaden sova utomhus ^^

Morgondagen kommer bli intressant...

Dagens ord: Fondvägg

Inga kommentarer: